søndag 5. februar 2012

Tina i snø-hagen vår.

Hei nå må vi begynne og blogge mer tenker jeg. Vi har jo ikke blogget nå siden i begynnelsen av sommer eller jeg husker ikke jeg men lenge siden sist ivertfall. Idag var mamma og Tina ute i hagen mamma måkte for det var blitt så mye sø mens Tina sto i langlinen og koste seg masse med ostebitene mamma hadde gitt henne.Jeg skulle gjerne blitt med ut jeg og og hjulpet med og måke og ikke mist leke med Tina i snøen....men jeg har visst blitt syk og har da vært det siden mandag kveld uke 4.Jeg er på bedringens vei og skal begynne og gå lange turer med Tina igjen men idag var mamma ute og gikk det vi kaller```langeskog-runden``som da er rundt der med buskytterbanen og langegården også kommer vi bort der Cavlier-treffe i Bergen er eller hordaland:P Tina kom inn før idag og nå med masse snøballer i pelsen vi måtte få vekk men de fleste som vi ikke får bort klarer hun og slikke bort selv! Vi skal prøve og blogge mer fremover nå,og håper vi får masse komentarer for det er de som gjør oss villige til og blogge iallefall for meg!For det er jo ikke vittsi og blogge om ingen leser bloggen. På toppen av dette blogginlegget er det Tina som da er i hagen.Mamma har laget et kolasj som da jeg syntes er veldig fint. Håper dere har hatt en god helg og kommer til og få en god uke:-) Marianne

2 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Så kjekt at dere vil begynne å blogge litt igjen, ser Tina ligner mye på mammen sin :-) Men hva er skjedd med den flotte kolasjen? Når du merker bilde så kommer det opp en boks hvor du velger størrelse på bilde ditt,tipset er at du ser i forhåndsvisningen hvordan det ble...er det uklart så kan du endre størrelsen ned på bildet, eller prøve å legge det inn på nytt ( du fjerner det ved å merke bilde klikke i redigeringsboksen på "fjern".
    Lykke til videre med bloggingen :-)
    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Ser her ja, mye bedre bildet :-) Lykke til videre!!
    Klem :-)

    SvarSlett