tirsdag 21. februar 2012

Hadde vært utrolig kjekt!

Hei alle sammen.
Jeg tenkte bare på og ha det flotte Canon digitalkamera.Jeg vet mamma har et eller låner et fra den ene jobben sin eller hva enn det er..men tror ikke akkurat JEG for lov til og bruke det med og ta bilder av Tina og legge ut på bloggen,men kan da prøve og spørre men tørr ikke helt enda.Jeg tror jeg skal få mamma til og lese bloggen istedenfor at jeg spør:P
Men jeg ønsker meg det som neste kameraet mitt:-)Nå bruker jeg Samsung film/bilde kamera.Jeg har som jeg sa på forrige blogg fått interessen i og fotografere,så itilegg til drømme jobben min(bonde)når jeg blir voksen kan jeg ha en tileggs jobb som fotograf,mange kjekke jobber vett`u:-)
Men alle de bildene jeg har lagt ut på bloggen eller de fleste iallefall er tatt med mobilen min som da er merket IDEOS.Jeg syntes det har et bra kamera på den..men jeg syntes egentlig at nesten alle mobiler får litt dårlig kvalitet på bildene man tar!Men jeg tok litt bilder for mamma en gang med det kameraet og jeg følte meg bare rett og slett som en proff fotograf.Jeg tror jeg må bli eldre for og få mitt eget men om jeg ikke for lov eller har tid og få helforhest når jeg er 14 så bruker jeg heller komfermasjonspengene mine på Canon digitalkamera:-)
Gjerne gi anbefalinger!
Du ser bilde av drømmekameraet mitt jeg har babblet om på hele dette blogginlegge øverst på blogginnlegget:-)
Koz og klemz Tina og Marianne<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar