fredag 10. februar 2012

Tina er rene spranghunden!

Hei.
Det er jo ikke hunder som rir eller ja løper sprang det er jo hester.
Sprang er når en hest løper på bane og hopper hinder.
Igår var en jente som heter Paulina(går i samme klasse)hjemme hos meg.Om vi trente Tina på og hoppe hinder eller over en stang da.Hun har hoppet over 40 cm!!!Det er utrolig bra hindere er jo større en henne.Det er jo nesten like vannskelig som det er for en hest og hoppe 2 m.Jeg syntes hun er veldig flink og fortjener så masse ros og klapp hun kan få:-)Jeg vil ikke øke hindere så mye høyere nå for vil ikke at Tinamoren vår skal brekke noe!Men vi holder oss under 50 cm tror jeg.Men kan jo lage en video av Tina som hopper 5 cm til 40 hele cm ut på bloggen.
Hun er den søteste spranghunden jeg vet om:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar