tirsdag 10. august 2010

Lurer seg til en lur!

Jeg og Tina har en "hjemmealeneuke" og da er det mulig å tillate seg ulovligheter som å ligge i sofa og stoler hvis jeg ikke passer på- og det jeg gjorde jeg ikke her. Som dere ser har hun det riktig så avslappende...

Ellers så har jeg fått litt brems på min klikker-iver. Kan ikke fordra lyden, men liker deler av prinsippene, så nå prøver jeg meg på klikkertrening med stemmebruk som jeg jo helst kan mer om:-))

Vi øver også på å gå pent i bånd. Det sies at det mest effektive er å stanse hver gang hunden trekker i båndet, og at hun vil skjønne tegningen etter hvert. Slakt bånd - gå, stramt bånd-stå. Enkelt for meg også, men tålmodighet er også en øvelse. 2 timer på en kort tur i Langeskogen. Ja vi snakket med mange på veien også... Hvis noen har kontaktbehov så er det bare å skaffe seg en hund. "Alle" stopper og hilser og prater - først om hund - også om alt annet. Det er verd et sosiologisk studium.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar