lørdag 26. juni 2010

Nye venner for både to og firbeinte!

I går var jeg hos regnskapsfører og leverte noen bilag og det varte etter hvert i flere timer.To jenter og to valper fant hverandre så til de grader og hadde det kjempegøy. Rart det der, når kjemien stemmer.


Etterpå var vi innom en dyrebutikk for å kjøpe noen ”gnagebein”. Der traff vi en Sankt Bernhardshund-valp - kjempestor i forhold til Tina uten at hun brydde seg om det. De måtte likevel bare ta den ut fordi den tisset når den ble veldig glad – og det ble den jo... Jeg takket meg selv for valg av en liten hund etter ”oversvømmelsen” på gulvet i butikken:-)

I dag var siste gangen på valpekurset, og det har vært vellykket må jeg si. Interessant å se Tina sammen med 7 andre valper, og lærerikt å høre eksperten/instruktøren snakke om de mange ulike aspekt ved valpeutviklingen. Jeg tenker det blir flere kurs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar